Jak temná Coco nezatemnila mé čichové receptory

Letěla jsem z dovolené a na letišti brouzdala „dutým frí šopem“ (jak říkáme doma), abych si ukrátila čas. Stanula jsem před černou lahvičkou. Ano! Chanel Coco Noir. To je ona! Už je tady! Zabušilo mi srdce. Jsem milovnicí klasické Coco Chanel a vůbec milovnicí Chanelu (i když Coco Mademoiselle mě extrémně neuchvátila). Na temnou Coco jsem se těšila už dlouho. Ve snaze celý proces zkrátit jsem zavrhla testovací papírek a nastříkala vůni rovnou na zápěstí.

„Vznikne v nové chanelovské variaci na staré téma další legenda? Odkryje tmavá lahvička v klasické eleganci a luxusu skryté živočišné a temné stránky?“ nemohla jsem se dočkat. V gurmánském očekávání s přivřenýma očima jsem zhluboka nasála… Tentokrát prý inspirací byly Benátky a milovaná černá barva královny módy Gabrielle. „Hmm… Co to je? Citrusy? Pačuli? No dobře, počkám. Počkám, až se stane ten zázrak a vůně  se rozvine, uchvátí mě a…“ Počkala jsem. A nestalo se nic… Nezatoužila jsem. Tedy – naštěstí (nemusela jsem luxovat svou kartu).

Nová černá odnož klasiky je rozhodně dobrou vůní. Kdyby mi ji někdo daroval, zřejmě bych ji občas používala.  Po třech hodinách mi na ruce zbyly zřetelné stopy vedoucí ke klasické (i když naředěné) Coco. Tmavou variantu jsem si představovala jinak. Moje chyba. Novinka je podle mne určena pro širší okruh nositelek než klasika, je beze sporu elegantní a je znát, že na sobě nemáte žádnou lacinou vodičku. Nicméně není pro mě jednoznačně zapamatovatelná. Nevím… snad… tak nějak trochu málo na Chanel…

  • HLAVA: grapefruit, bergamot, pomeranč
    SRDCE: jasmín, růže, pelargónie, pačuli
    ZÁKLAD: tonka, bílé pižmo, kadidlo, vanilka, santal

Obrázek: http://fr.canoe.ca/artdevivre/mode-beaute/article1/2012/08/22/20120822_ADV_coco.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

