Home made aneb Záchrana bot

Dělala jsem pořádek v botníku (někdy prostě mám takový záchvat) a našla jedny straší černé boty. Už nic moc, trochu odřený podpatek. Vyhodit – nevyhodit? To je otázka… Pak jsem si ale vzpomněla na rady protivné blondýny na blogu ( http://www.protivna-blondyna.cz/2012/02/jak-jsem-si-obarvila-boty-2.html) a pustila se do domácího tvoření.

Navštívila jsem internetový shop: http://www.kreativ-ostrava.cz/kreativni-obchod/eshop/14-1-Barvy/169-2-Barvy-Lumiere-a-Neopaque a vybrala si tyrkysovou barvu NEOPAQUE, č. 585 (permanentní, pružná, vhodná na kůži i koženku s vysokou krycí schopností). Výběr odstínů je veliký. Barva mě stála i s poštovným 210 korun a balíček dorazil do tří dnů. Z lahvičky jsem vypotřebovala přibližně třetinu obsahu.

Na boty jsem postupně štětcem napatlala tři vrsty. Protože jsem si už prohlédla fotky postupu na blogu blondýny, napropadla jsem panice po prvním nátěru, který byl opravdu strašný! Samá šmouha, různá intenzita barvy. Druhý nátěr lepší. A třetí (ten jsem ředila trochu vodou), barvu parádně sjednotil. Barva schne velmi rychle, než jsem natřela jednu botu, mohla jsem se směle vrátit k druhé. Trošku to páchne, ale nic strašného – když jsem se kdysi snažila v úmorném vedru vyčistit skvrny z bílých kalhot čističem Čikuli, byla jsem daleko veselejší…

Boty jsem na sobě měla zatím 3x a barva drží bez problémů. Pokud máte v botníku také kandidáty na odpis a chuť tvořit, vřele doporučuji. Po dlouhé době jsem měla pocit, že jsem udělala něco, co je hmatatelné a moc mě to potěšilo…

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

