Lehce morbidní aneb Pošleme písníčku Karlovi

Nejsem velkým příznivcem rozhlasových písniček, které éterem dychtiví posluchači zasílají své rodině, přátelům, dětem, zaměstnavatelům, psychiatrům, veterinářům, kadeřníkům a prostě komukoli. Ale funguje to. Lidé to mají rádi. 

Cestou do práce jsem poslouchala v autě rádio. Moderátor už hodnou chvíli věnoval písničky dle svého vlastního výběru mnoha lidem. Podle tónu jeho hlasu jsem nabyla dojmu, že už přehodil pracovní nasazení na „autopilota“: zvednu, přepojím, řeknu, že zahrajeme – a pustím. Práce, jako každá jiná…

Svůj díl melodického obdarování už dostala značná část populace, když se dovolal další posluchač. „Dobré ráno, vítáme vás ve vysílání. Tak, komu budeme hrát tentokrát?“ otázal se moderátor. „Chtěl bych zahrát nějakou hezkou písničku a věnovat ji svému kamarádovi Karlovi,“ přál si volající. „Určitě by si ji zasloužil, ale bohužel – minulý týden tragicky zahynul,“ dodal.

Jenže došlo k chybě v Matrixu. Moderátor volaného neposlouchal. Nevnímal smysl jeho slov. A protože jel na toho „autopilota,“ vesele zahlaholil: „Dobře, posíláme tedy písničku kamarádovi Karlovi.“ A aby bylo ještě hůř – poslal. Byl to špatný výběr. Ve vysílání se ozvala píseň pro kamaráda in memoriam. Od bývalé skupiny Holki. Možná ji taky znáte:

„Už mi nevolej! Nevolej mi, nech mě být…“

Co dodat…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Lehce morbidní aneb Pošleme písníčku Karlovi

  1. To je taková ta klasika. Někdy si člověk všimne, někdy ne, někdy tam má už moderátor nastrčenou písničku a tak dělá, že neslyší. Ale vznikaj takhle prostě dobrý černohumorný situace, který k životu patřej. I ze smrti se musí udělat sranda (i když původně třeba omylem), protože holt nás to všechny čeká, že…

  2. Bebe napsal:

    No to mě pose* na moje holé záda… zajímavá situace 🙂

Zanechat Odpověď

