Ženské desatero aneb Tohle mu (prý) nikdy neříkejte

Na serveru Novinky.cz vyšly rady, co ženy nikdy nemají říkat partnerovi, který řídí auto, neboť tato jízda v uzavřeném prostoru může být velmi stresující záležitostí. Jak „může být“? Ona JE stresující záležitostí! O tom, co nikdy nemá partner říkat nám, když řídíme, však server zbaběle mlčí

Z mnoha rad jsem vybrala následující desatero: 

VĚTA PRVNÍ: Můžeš zrychlit? Už jsme tam měli být! Tak to neříkám nikdy! Ne proto, že jsem moudrá a že nechci provokovat, ale protože při jízdě se svým mužem NIKDY nemám pocit, že by měl zrychlit…

VĚTA DRUHÁ: Nechápu, proč jedeš tudy, když jinudy je to mnohem rychlejší. To taky neříkám. Nikdy totiž nevím, kde jsme a kudy „jinudy“bychom vlastně mohli jet …

VĚTA TŘETÍ: Můžeš už to auto předjet? O to nežádám. Nikdy totiž nechci předjíždět ŽÁDNÉ auto!

VĚTA ČTVRTÁ: Já jsem ti říkala, že pojedeme dřív! Nemuseli jsme teď trčet v zácpě! Nesmysl. Miluji dopravní zácpy – aspoň můžu konečně z toto auta vystoupit a zakouřit si…

VĚTA PÁTÁ: Můžeš jet pomaleji? Bingo! To bych, prosím, moc chtěla vyslovit, ale tuším, že by to SKUTEČNĚ vyvolalo katastrofu. Místo toho fiktivně brzdím nohama o podlahu a zděšeně svírám vše, co je po ruce. Naštve ho to stejně jako ta věta…

VĚTA ŠESTÁ: To auto je fakt strašné. Měl by si s tím něco udělat. Je mi to jedno. Auta rozeznávám pouze podle barvy…

VĚTA SEDMÁ: Heleď, to je ale krásnej pták! Vidíš tu srnku?! Nemohu použít. Vidím blbě na dálku, takže netuším, jestli na poli pobíhají srny či laškující zamilovaný pár.

VĚTA OSMÁ: Nad čím přemýšlíš? Má autorka rad pocit, že jsem na hlavu? Nad čím by asi tak mohl přemýšlel? Vždyť ŘÍDÍ!!!

VĚTA DEVÁTÁ: Hm, to jízda v šéfově sporťáku je jiný kafe. Těžko říct. Můj šéf nemá sporťák.

VĚTA PYTHAGOROVA: Obsah čtverce sestrojeného nad přeponou pravoúhlého rovinného trojúhelníku je roven součtu obsahů čtverců nad jeho odvěsnami (nebojte se, to tam doopravdy není). Ale raději mu to taky neříkejte (i kdybyste si to zapamatovaly…)

Rad, jak nedráždit řidiče, je ve zmíněném článku mnohem víc. Podle mého názoru, však stoprocentně funguje jen jediná univerzální rada. Ta moje. Zní:

Věta nejdůležitější: Pokud váš partner řídí auto, ovládejte se a hlavně: MLČTE!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Ženské desatero aneb Tohle mu (prý) nikdy neříkejte

  1. Veronika napsal:

    Tak teď jsem se od srdce zasmála! 😀 Já si myslím svoje a raději mlčím a když se kochám na místě spolujezdce, tak njsem zticha a jen se kochám. 🙂 A šéf nemá sporťák, oba moji šéfové mají Octavii, takže tohle určitě neříkám. A jakmile bychtuto větu vyslovila, tak by se můj drahý pozastavil nad tím, proč jsem jela v autě se šéfem (případně i kam), když ho v lásce nemám. 😀

    • Jo, jo. Mlčet, mlčet, mlčet. (Léty prověřená osobní zkušenost)… A vůbec by mě zajímalo, zda existuje něčí šéf, který má sporťák… Ostatně, v autech jsem naprostý ignorant – sporťák – to je takové to nízké, co se do toho blbě leze a strašně to řve?

  2. ladyesik napsal:

    Některé ty věty mi spíš sedí na ústa mužská 🙂

  3. Isia napsal:

    Ufff…tieto vety by som si veru nikdy nedovolila vypustiť z úst. Ja ako človek nevlastniaci vodičský preukaz môžem byť celá rada, ak ma nejaký „rytier“ vôbec odvezie na svojom tátoši. Takže chváliť, chváliť, chváliť a v prípade nebezpečného vodiča pre vlastné bezpečie nikdy nezopakovať vlastnú chybu a do jeho auta nevstupovať. 😛

  4. Dana napsal:

    U mně je všechno špatně. Nepomůže ani mlčení, protože když mlčím, tak prý vysílám negativní vlny. Hmmm, měla bych se naučit mlčet pozitivně :-O

    • Isia napsal:

      Danka, pozitívne mlčanie vyzerá približne takto: krátka minisukňa, noha cez nohu, pritupý úsmev a pohľad na svojho „poloboha“ plný odovzdanosti a obdivu. Ak tento spôsob pozitívneho mlčania nezaberie a poloboh zo seba dostane niečo ako: „Čo na mňa tak blbo čumíš?“ – je najyšší čas zbaliť svojich 5.sliviek a utekať čo najďalej 🙂 .

      • Dana napsal:

        Děkuji za ty rady. Přiblblý úsměv bych zvládla, když budu myslet na nedávno prožitý svělý koncert s úžasným zpěvákem. Obdivný a oddaný pohled bude makačka, ale jdu trénovat, zvládla jsem už těžší úkoly. A tak snad toto zabere i bez té minisukně, protože tu bych si v zájmu bezpečnosti vzít na sebe netroufla. Bo kdyby ho z toho pohledu jeblo, tak bych už žádné úsměvy ani pohledy nepotřebovala :-).

  5. mamifi napsal:

    Dekuji, od srdce jsem si zaplakala 😀 muj muz, kdyz ridi, tak mele, furt a neustale, takze vubec nehrozi, ze bych se vubec dostala ke slovu.

Zanechat Odpověď

