Pomoc! Nemám čím žehlit páva…

„Miláčku, nutně potřebuji něco s pavím potiskem,“ obrátila jsem se tuhle večer na svého muže, čtoucího noviny. „Co to? A s čím?“ odvětil, aniž by vzhlédl od tisku. „No přece něco, na čem by byl vzor pavích per. Ty mě neposloucháš! Podívej tady na ty šaty! Zelená s modrou a duhově zbarvenými zářícími oky. Strašne se to teď nosí,“ blouznila jsem dál nad ženským časopisem.

„Proč?“ otázal se muž výhružně a složil noviny. „Proč se to nosí? No přece proto, že to vypadá úžasně,“ odvětila jsem.  „Ale ne, to nemyslím. Proč to potřebuješ?“ tázal se dál. „Protože bez pavího potisku mi bude smutno. Víš přece, jak jsem ti ukazovala ty plavky z loňské kolekce Aquaclara, ve kterých jsou smíchány právě vzory pavích per a tygří srsti? Působilo to strašně sexy a exoticky!“ zdůvodňovala jsem houževnatě.                „Hmmm, sexy – říkáš?“ odtušil a jeho fantazie se na několik vteřin vydala evidentně jiným směrem, než jsem potřebovala. Pak se rychle vzpamatoval. „Tak já ti řeknu naprosto přesně, co potřebuješ! Říkala jsi, že naše zehlička už špatně žehlí, takže logicky potřebuješ co? Žehličku. Pfff, paví pera. Víš, jak pávi ohavně řvou? Jejich peří prý nosí smůlu a rybáři ho používají na výrobu mušek. Ostatně pávice jsou snad šedé. A mimochodem – co budeš potřebovat příště? Částečnou lobotomii? I když ta by mohla mít určitý význam…“ zabručel potichu…                                                                                                                                              V tu chvíli jsem se urazila (myslím, že oprávněně). Abych vykompenzovala manželovu potupnou narážku, že by mi v budoucnu mohlo prospět přerušení nervových vláken spojující mozkový lalok s ostatními částmi mozku (to teda fakt nechápu, k čemu by to bylo dobré) jsem s dotčeným až plačtivým výrazem odešla a objednala si  na internetu vysněné plavky s potiskem páva a tygra. Jsou totiž opravdu FANTASTICKÉ! A taky si k nim koupím paví pareo (až ho někde najdu). Ovšem nevím, čím ho budu žehlit. Ta stará žehlička už fakt dosluhuje…

Poznámka: Obě postavy jsou pouze smyšlené. Nikdy neexistovaly, neexistují a pravděpodobně ani nebudou existovat. Tento dialog doopravdy nikdy neproběhl. (Můj muž totiž nesnáší, když o něm píšu…)

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Pomoc! Nemám čím žehlit páva…

  1. Sylva napsal:

    Ale ty o něm přece píšeš ráda, ne :-)?

  2. Skvelý článok o nekonkrétnom mužovi a nekonkrétnej žene. Tú abstraktnosť si viem úplne predstaviť, ako keby takí ľudia žili aj v tej „mojej ulici“. Ja mám na disku asi 10 článkov o frajerovi, ktoré ale asi budem môcť publikovať až po tom, čo sa prestane tváriť, že ho zaujíma môj blog…a po tom, čo moji známi prestanú čítať môj blog…a keď moja rodina nebude vedieť, s kým chodím…takže všetky informácie zatiaľ šírim starým dobrým ústnym podaním po kaviarňach…bez dôkazov…A keby ste niekedy niekto o mojom mužovi počuli…tak ste nikdy nič nepočuli, nevideli a nemysleli…

Zanechat Odpověď

