Reklamy ohrožují zdraví! I manželství!

Jejda, co to je, tohleto?

Můj muž právě večeřel. Vidličkou nesl soustředěně sousto k ústům, oči upřené na televizní obrazovku. Náhle film přerušily reklamy. Vidlička se váhavě zanořila do úst. Oči zachytily obraz zakrvaveného plivance a následně bílého chuchvalce zubní pasty v umyvadle. „Rozdíl mezi tímto a tímto je TOTO“…

  Vidlička ustrnula v pohybu.

Přichází rozdováděná dívka v upnutých bílých kalhotách. Ta dívka má své dny, které však evidentně miluje, a díky hygienickým pomůckám odchází skotačit někam na výsluní. Kde to je, to se mě neptejte, na zeměpis jsem abnormálně tupá…

Můj muž přestává žvýkat. Dostává však nášup v podobě jedinečného výrobku na vaginální mykózu. Zdá se, že má zástavu dechu. V duchu rychle opakuji zásady masáže hrudníku a dýchání z úst do úst.

Televize se ho však rozhodla ukolébat a přeje mu klidné sledování dalších pořadů. Hezké. Bohužel vzápětí dodává, že si má následující film vychutnat bez svědění, což mu má zaručit propagovaná mast na hemeroidy.

Vidlička zvoní o podlahu. „A dost!“  řve můj muž! „Tohle nemám zapotřebí! Chci se jenom dívat na ten film! Bez krve, hemeroidů i mykózy!“ huláká a nekoordinovaně rozhazuje rukama (připomíná malý větrný mlýn). Poté se několikrát zhluboka nadechne. „Tlačí mě na prsou,“ prohlásí a míří vrávoravě ke dveřím. Jsem si dobře vědoma, že jde o šifrované prohlášení, že musí do hospody (které převzal z filmu Slavnosti sněženek) a chápu ho.

Zvedám vidličku, utírám podlahu, beru si nový příbor a napichuji manželovo zbylé sousto. Dívka na obrazovce právě kulí bulvy a prohlíží si nanuk, do kterého údajně kousla, ale není to vidět. Epileptička? Má Alzheimera? Lobotomii? Je zhulená? Ukazuje to kamarádkám. Taky moc nepobraly. Všechny vypadají, že spatřily Lochnesku a ještě k tomu na Máchově jezeře. Nakonec – nevím, jak se jim to podaří, ale nanuku přece jen ubude. Fajn! Následuje béžový huňatý pes. Mám psy ráda. Tento je abnormálně šťastný, protože dělá pevná hovínka. Definitivně mě doráží nadšení ženy, způsobené dobře držící zubní protézou, takže jí manžel opět může říkat „ty můj malý smíšku“ (těžko říct proč…).

Vidlička zvoní o podlahu. Rozhazuji rukama (trošku jako větrný mlýn) a vydávám ze sebe táhlé kvílivé samohlásky. Tak nějak mě tlačí na prsou..

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Reklamy ohrožují zdraví! I manželství!

  1. bobr napsal:

    Díky, hezky jsi to vystihla (závidím). Je to naprosto přesné a ještě to strašně řve, a to třeba mého manžela vytáčí ještě více než obsah, ach jo! Ale co my s tím?!

    • Zesílení zvuku reklam by se mělo zakázet! Dovádí mě to k různým nepublikovatelným výkřikům a skřípění zubů (i když bych si měla šetřit keramické korunky…) Musím se ale přiznat, že občas reklamy vítám. Jsem totiž silný kuřák a doma kouřit nesmím, takže mám aspoň při filmech „hulící“ pauzu na terase…

      • bobr napsal:

        No jo, já vlastně taky využívám reklamní blok většinou na „kuřpauzu“ a tímpádem to i líp snáším. Ale když u televize náhodou zdřímnu, a začne reklama to bych vraždila!!!

  2. udvouverunek napsal:

    Zrovna jsem kousala do salámu, když zase trdlovaly ty slečny na výsluní… Hlavně, že má bílé kalhoty, blbka. Kdo to vymýšlí?! Chtěla bych nějakého kreativce poznat:) Veronika

  3. Dana napsal:

    Hm, no já většinou během reklamy zapomenu, o čem ten film byl. Zvláště u detektivky s tím mám problém a než navážu, tak běží další reklama. Na filmy s reklamama se zásadně nedívám.

  4. Tomas Malina napsal:

    No … jde o komerci ale já bych se bez toho jako obešel, takže vypnout komerční televize

Zanechat Odpověď

