O MNĚ (ale jen trochu…)

 

Bylo, nebylo…

Podle statistického průzkumu čtenáři preferují krátké články. Velká část přeletí titulek a podle něj se rozhodne, zda se do textu vůbec zanoří. Upřímně – většinou nezanoří. Vytrvalejší část čtenářů odpadne po první třetině článku. Jen ti nejstatečnější (údajně pouhých 10 %) to vydrží až do úplného konce. Budu tedy fakt stručná…

 

„Co je to vlastně ten blog?“ ptala jsem se před časem své dospělé dcery. Následovala fundovaná a vyčerpávající odpověď (vyčerpala mě)…Pominu-li pro mě naprosto nesrozumitelná slova jako URL adresa (to mi asociuje urologii), formát RSS (že by roztroušená skleróza?) a permalink (tuto chorobu zatím neznám), dozvěděla jsem se zjednodušeně, že jde o specifickou komunitu uživatelů, kteří prostřednictvím komentářů vytvářejí bloggerovi zpětnou vazbu. Jupííí!!! Já toužím každou svou buňkou po zpětné vazbě!!! A proč to nezkusit, když blogger skutečně NENÍ NADÁVKA…

Tak tedy, zkusím být bloggerkou. Neruda tvrdí, že vším byl rád. Byla jsem už lecčím. Snažila jsem to mít ráda. Ne vždy to vyšlo… Neruda byl frajer…

Jsem žena. Středního věku (záleží na úhlu pohledu a především věku toho, kdo na mě pohlíží.) Mám zaměstnání. Mám rodinu. Mám přátele. Mám kočku. A jsem líná. A nesystematická. Neumím vypočítat plochu lichoběžníku, vlastně jakoukoli plochu čehokoli. Pletu si pravou a levou ruku. Ztratím se úplně všude. Občas se neadekvátně směju (to je jen sofistikovaný výraz pro to, že se často směju jako debil a taky u toho trochu, ale jen trošičku chrochtám). Když se snažím řídit auto, nechápu obraz ve zpětném zrcátku: (Kam mám teda vlastně tím pitomým volantem zatočit?)

Neumím zeměpis (Džibutsko? Kde to, k čertu, je?) Nepamatuji si letopočty (kromě Zlaté buly sicilské, upálení Jana Husa, husarského kousku Kryštofa Kolumba a narození mé dcery.) Nejde mi angličtina (při poslední lekci jsem hbitě na dotaz lektorky přeložila název písně Eltona Johna Candle in the Wind (svíce ve větru) jako bonbon v okně (Candy in the window), i když mi to přišlo poněkud podivné…

Mám deprese. Fakt. Zejména na podzim. Zvládám to ale dobře. Poslední dobou se mi zdá, že lépe, než můj psychiatr. Jsou dny, kdy si připadám skvělá (méně časté). A pak jsou ty ostatní dny…

Mám ráda: svou rodinu. Lidi (některé). Svou kočku. Slunce. Horko. Moře. Módu. Parfémy. Knihy. Bylinky. Houbaření. Dobré jídlo. Spánek. Kávu. Cigarety. A spoustu dalších věcí…

Nemám ráda: lidi (některé). Zimu. Déšť. Sport. Pohyb vůbec. Nesmyslné dotazy. Odtučněné a light potraviny. Umělá sladidla. A spoustu dalších věcí…

Poznámka: Gratuluji!!! Pokud jste dočetli až sem, patříte mezi 10 % nejstatečnějších čtenářů. I když vůbec netuším, co to o vás vypovídá…

Příspěvek byl publikován v rubrice O MNĚ (JEN TROCHU) se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

70 reakcí na O MNĚ (ale jen trochu…)

  1. udvouverunek napsal:

    O Džibutsku vím jen že je v Africe… Je to marné, je to marné, je to marné:) Těším se na další články! Veronika

  2. V napsal:

    Tak toto je fakt fajne !!! V.

  3. Dana napsal:

    Krasa, krasa! Tady se mi bude líbit ;-).

  4. Isia napsal:

    Úžasný blog, naozaj som sa počas nedeľného zamračeného obeda dobre pobavila. Rada sem kedykoľvek zájdem, pretože dobrej nálady a rád pre ženy nie je nikdy dosť 🙂 .

    Prajem mnoho inšpirácie a čitateľov so zmyslom pre humor! 🙂

  5. dobrotka napsal:

    Dočetla jsem do konce a okamžitě chci vědět, co to o mě vypovídá! Taky jsem dost pobavila a bohužel rovněž nevím, kde leží Džibutsko. Ale u toho nechci vědět, co to o mě vypovídá, to mi sdělila už prof. Holá v hodině zeměpisu a vůbec se mi to nelíbilo.

    • Džibutsko je stát v Africe. Jeho sousedy jsou Eritrea na severu, Etiopie na západě a jihu a Somálsko na jihovýchodě. Je to jedna z nejmenších zemí Afriky ležící ve východní části kontinentu ve strategické poloze při průlivu Bab-al-Mandab spojujícím Rudé moře s Adenským zálivem Indického oceánu. To ne já, to internet… A že jsi dočetla – to znamená, že jsi nesmírně statečná, vytrvalá a vůbec skvělá, protože vydržíš fakt všechno…

  6. ladyesik napsal:

    Jupí, další pěkný blog 🙂 Prosím ale o informaci, jestli smím tykat nebo mám v komentářích vykat? Děkuji.

  7. Bebe napsal:

    Tak to jako naprosto nemá chybu tenhle článek! jsem se pobaveně tlemila od začátku do konce!!! 😀
    PS: jo a když je něco echt k popukání, zachrochtám si taky… ehm… :-))

  8. Evelins napsal:

    Juhůůůů, mezi 10 % 🙂 Bájoš, vždycky jsem si říkala, že jsem výjimečná, ale že až takto 😀
    Ráno jsem narazila tvůj blog a hned mám lepší náladu!!! Děkuju

  9. Mici Angora napsal:

    Pro mne je tento blog vyloženě vzdělávací, do této chvíle jsem neměla tušení, že nějaké Džibutsko vůbec existuje…ale zato dobře vím, že čarodějky nestárnou, ať už blogují nebo ne…tak nemystifikuj !!!

  10. Silvie_ART napsal:

    😀 boží! taky jsem dočetla až dokonce, protože píšete skvěle 😛 pokud i obrázky v záhlaví jsou originál, pak dvakrát like! jsme všichni ráda, že jsi se rozhodla stát bloggerkou 😛 Možná to poradím i svý mámě 🙂

    • Moc děkuji za pochvalu, ta vždycky potěší. Obrázky jsou originál, jsou nakreslené pro mne, kreslíř je Pavel Skura ( a jsem to celá já – teda ten unavený výraz, věčné cigarety v ruce, ta velká prsa bohužel ne…) Mamce blog určitě poraď, ať jde do toho – je to skvělé odreagování a dělá mi to radost.

  11. Tak toto je víc než úžasný článek, dočetla jsem až do konce a klidně bych četla dál..:-) Tvůj (váš? ) blog jsem si zamilovala na první pohled a po přečtení tohoto krátkého článku ještě více..:-) Moc ráda se sem budu vracet..!

  12. Soňa napsal:

    Patřím mezi zatím 12 statečných 😀 A nevypovídá to nic o mně, ale spíš o tom, že bezvadně píšeš!

  13. :-)) Moc jsi mě pobavila, opravdu děkuju! Teď se skoro stydím, že jsem si nějaký blog založila :-)))

  14. Hana napsal:

    Mezi řehotem píšu: super! je mi tak blbě na duši a tady je tak pěkně, sem se budu vracet 🙂 PS. Jsem zřejmě asi ještě víc stárnoucí …a tak doufám, že tady omládnu, aneb kdo se směje, prodlužuje si život. ( apoň to ) Zdravím a držím palce do všeho činění 🙂

  15. Tina napsal:

    uplne super!, este viac ma to navnadilo chodit sem castejsie 🙂

  16. Mimo.ň napsal:

    K poslední větě – mno… chtělo by to anketu 🙂

  17. Michellka napsal:

    Také se připojuji k pravidelným čtenářům! Neušila jsem, že existuje kromě mě ještě někdo kdo nechápe obraz ve zpětném zrcátku :-)) Taky mám kočku, občas chrochtám, pletu si pravou a levou, nenávidím zimu a nesnáším sport – hlavně kolektivní (doufám že „vibiku“ už ze základních škol vymítili!)- ale to zrcátko, to je prostě moje malé hrozné tajemství!

  18. vimneok napsal:

    jé, to jsem ani netušila, kolik toho máme společného… v autoškole to instruktor s pravou a levou vzdal a velel Prstýnek a Hodinky 😀

  19. hewena napsal:

    hmmm, tak jediné k čemu se nemůžu vyjádřit, je ta kočka, nic takového doma nemám:). A díky, že jsem při svém večerním bloumání narazila na báječnou stárnoucí blogerku, ráda se budu vracet. Pokud nezapomenu, já už jsem totiž stárnoucí sklerotička:)

  20. eva napsal:

    dnes jsem klikáním na myš dorazila na své dobrodružné pouti po internetu až sem. Taková milá společnost, nejsem jen nějaká vaše utajená sestra, jsem věrný obraz v zrcadle. Nevím, co je vlevo -vpravo, mám už na zádech více křížků, než na kolik se cítím, zato docela obstojnou sklerózu atd. Škoda, že jsem si na své pouti zapomněla sypat hrášek, těžko najdu cestu k vám .Novicka na počítači .

  21. Pavlína napsal:

    Ahoj blogeríno.
    Neřekla bych stárnoucí, ale jak holky přede mnou píšou, zrající. Jsem se našla, jen na drobné vyjímky, že mám syna, nemám řidičák a místo kočky mám psa. Napsala jsi to naprosto báječně a už mažu přečíst vše ostatní. Musím říct, teda napsat, že po všech těch mladých holkách, které mají blog je super narazit na vrstevnici. Dík.

  22. zany napsal:

    Já se take přidávám k nadšencům Tvého blogu – oceňuji Tvůj smysl pro humor na 1*. Jsem blogový nováček, ale stává se mě blogomaniak :o)

  23. Jan Mejsnar napsal:

    Dobrý den, rádi bychom s Vámi navázali spolupráci. Prosím o e-mailový kontakt na Vás, kam Vám mohu zaslat více informací. Děkuji. Jan

  24. Tak já se taky hlásím mezi fanoušky! Když si tě tak čtu, přemýšlím, jestli nejsi já….

  25. A na mapě nenajdu ani Plzeň…

  26. Hola, Blogeríno, co je s tebou???? Potřebuju zvednout náladu, a ty mlčíš… :-(((

  27. Anna Shirley napsal:

    Vďaka za to, že si ma rozosmiala pri mojej raňajšej pondelkovej kávičke. Som rada za ďalšieho človeka, ktorý sa neberie vážne a má tak úžasný sebaironizujúci zmysel pre humor, ktorý mám tak rada. Teším sa na Tvoje články…

  28. elika napsal:

    Jsem těžce zralá s momentálně mizernou náladou. Děkuji ti, zvedly se mi koutky. Našla jsem tě náhodou a v pravý čas.

Zanechat Odpověď

