Bonbonek nejen pro infantilní holčičky aneb Candy, Prada

Vůně od Prady jsem objevila asi teprve před rokem a za sebe můžu říct, že mě velmi překvapily. Voní mi snad všechny, které jsem měla možnost očenichat.

Jako první počin do své sbírky jsem si pořídila Candy. Nejdříve jsem v parfumerii jen prošla kolem regálu, kde mě odradila krabička s obrázkem rozjuchané holčičky s vytrčenou nohou (něco podobného s tou končetinou dělají filmové hvězdy při polibku – může mi už konečně někdo vysvětlit: PROČ???) No toto – vůni s tak dětinskou stylizací snad ani nebudu zkoušet. Zbláznila se Prada? Ale… No tak… na papírek… Hm… na ruku… Platím…

Candy… Prosluněné odpoledne, v pokoji někdo vykouřil vanilkové doutníčky a v kuchyni vyrobil spoustu karamelu, který spolu s voňavým kouřem prosytil vzduch. Otevřeným oknem voní bílé květiny, které brání vůni v přeslazenosti. Candy necítím jako přecukrovaný bonbón pro holčičky, ale jako gurmánskou lahůdku. Škoda, že na mně příliš nedrží. Zkusím ten trik s tou nohou, třeba to zabere…

  • Hlava: mošus
  • Srdce: benzoin
  • Základ: karamel
Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

